مبلمان کلاسیک انتخابی برای همیشه

آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 275
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 2621
بازدید سال : 14591
بازدید کلی : 207436






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 11 اسفند 1400
نظرات

مبلمان کلاسیک انتخابی برای همیشه
اصالت و البته سادگی دو ویژگی است که با شنیدن سبک مبلمان کلاسیک به ذهن متبادر می شود. مبلمان کلاسیک که اغلب از چوب طبیعی ساخته می شود یکی از پرطرفدارترین ها در این زمینه بوده و مورد استقبال گرم کاربران قرار گرفته است. این نوع مبل یک انتخاب درجه یک و چشم نواز برای میزبانی خواهد بود و شما می توانید بدون توجه به هر سبک دکوراسیونی از آن در تالار پذیرایی خود استفاده کنید و ظاهری مجلل و خاص ایجاد کنید. این مبلمان بسیار اصیل و شیک هستند و همین موضوع باعث شده تا شباهت زیادی به یک اثر هنری داشته باشند.

چیدمان مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟
مانند هر شی دیگری، مبلمان کلاسیک دارای یک سری ویژگی ها و ویژگی هایی است که باعث شناخته شدن آنها می شود. شاید بتوان این ویژگی ها را دلیل تفاوت آن ها با سایر مدل های موجود در بازار دانست. اما این ویژگی ها چیست؟ برای آشنایی با آنها ما را دنبال کنید.

کیفیت بالا

ورود مبلمان کلاسیک به خانه های ایرانی کاملا تصادفی نبوده است. در ساخت این مبلمان از مواد بسیار مرغوب و البته طبیعی استفاده شده است. از چوب های به کار رفته در آن می توان به چوب گردو، صنوبر و راش اشاره کرد. وجود چنین چوب هایی در بدنه مبل باعث می شود که از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد. جدای از آن از اسفنج ها و فوم های بسیار بادوام و باکیفیت برای پشتی و نشیمنگاه آن ها استفاده می شود که علاوه بر راحتی، طول عمر بالایی نیز دارند. توجه داشته باشید که فوم استفاده شده در این مبل در دو نوع سرد و گرم بوده و نمونه گرم آن از کیفیت پایینی برخوردار است. برای دانستن تفاوت آنها کافی است در صورت سرد بودن مبل و در صورت گرم بودن گرم بودن مبل به حالت اولیه، به سطح مبل فشار وارد کنید.

انواع مبلمان کلاسیک

استفاده از منبت کاری در مبلمان کلاسیک
مبلمان کلاسیک از استیل و مبل راحتی ساخته شده است که با یکدیگر ترکیب شده اند. در یک نگاه می توانید ویژگی های هر دو نوع مبل را مشاهده کنید. در بدنه مبلمان کلاسیک از هنر منبت کاری استفاده شده است که بسیار زیبا و البته متقارن است. این نقش ها توسط دستان هنرمند طراحان ایرانی اجرا می شود و زیبایی آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. تودوزی آن ها علاوه بر مبلمان اغلب دارای پایه هایی با طرح های منبت کاری شده است و ظاهری بسیار مجلل به خانه و میزبان شما می بخشد.

رنگ طلایی

مبلمان کلاسیک از گذشته تا به امروز به دلیل تناژ رنگ های طلایی و قهوه ای برگرفته از رنگ چوب اصلی شناخته شده است. معمولا در ساخت مبلمان کلاسیک سعی می کنیم رنگ طبیعی چوب را حفظ کنیم. اما برای ایجاد تنوع و البته سفارشی سازی آن، تمامی سطوح با استفاده از رنگ مرغوب با پوششی رنگ آمیزی شده و ظاهری یکدست به خود می گیرد. این کار عیوب در منبت کاری یا برش چوب را نیز پوشش می دهد.

پارچه های اصلی و بادوام مورد استفاده در مبلمان
روکش مبلمان کلاسیک از پارچه ساخته شده است. چرم در تولید مبلمان کلاسیک جایی ندارد. پارچه های استفاده شده از بهترین کیفیت برخوردار هستند. طول عمر بالایی دارد و رنگ و طرح آن بسیار زیبا و جذاب است. این پارچه ها نیز انواع مختلفی دارند و علاوه بر نمونه های ایرانی از کشورهای دیگر نیز وارد می شوند. نمونه های دیگر پارچه های چینی و ترکی هستند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. نمونه های ترکی و چینی به دلیل وارداتی بودن قیمت بالایی دارند. نوع ایرانی آنها نیز به دلیل ماندگاری بسیار مناسب است و قیمت ارزان تری دارد. همچنین می توانید رنگ و طرح پارچه مبل های انتخابی خود را متناسب با سلیقه و تم داخلی منزل خود تغییر دهید.

مبلمان کلاسیک

چند نفر باید مبلمان کلاسیک بخرند؟
مبلمان کلاسیک در مجموعه های 7 نفره، 9 نفره و همچنین 12 نفره تولید می شود. تعداد آنها به تعداد اعضای خانواده و همچنین اندازه اتاق نشیمن شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که هر چه این عدد بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است. علاوه بر مبل ها، برای افزایش تعداد آنها می توانید صندلی ها را به تعداد میزبان نیز سفارش داده و استفاده کنید. تعداد میزها نیز متناسب با تعداد مبل ها است و در صورت تمایل می توانید تعداد بیشتری از آنها را سفارش دهید. البته در کنار این مبل ها می توانید ست ناهارخوری آن ها را نیز خریداری کنید و در کنار هم دکوراسیونی بی نظیر در منزل خود ایجاد کنید و از استفاده از آن ها نهایت لذت را ببرید.

چیدمان مبلمان کلاسیک
یکی از دغدغه های اصلی بعد از خرید که دغدغه خانم هاست نحوه چیدمان این مبلمان است. می توانید آنها را به صورت گروهی و رو در رو قرار دهید تا بتوانید هنگام استفاده از آن همه صندلی ها را کنترل کنید. میزهای جلو نیز باید کاملاً در دسترس باشند. از چیدن مبل های کلاسیک تا دو خانه یا پراکنده خودداری کنید. زیبایی این ست ها در کنار هم بودن آنهاست.

زیبایی و جلوه بیشتر طراحی مبل کلاسیک
اولین نکته برای طراحی مبلمان کلاسیک استفاده از کوسن های رسمی و به اصطلاح سلطنتی است که به دو شکل دایره ای و مربعی موجود می باشد. بهتر است با پارچه مبلی از نظر رنگ خوانا باشد.

 

Www.royal-furniture.ir



تعداد بازدید از این مطلب: 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود